fredag 29. juli 2011

Kokosmuffins




Kokosmuffins

125gr margarin
2 egg
2dl sukker
2ts vaniljesukker
3/4dl hvetemel (jeg bruker glutenfritt)
4dl kokos
1plate (100g) mørk kokesjokolade
50g hasselnøtter eller mandler


Smelt margarin og avkjøl
Pisk egg og sukker til luftig eggedosis

Tilsett
vaniljesukker
Vend så melet forsiktig inn
 
Tilsett så kokos, hakket sjokolade/nøtter/mandler
og avkjølt smeltet margarin

Fordeles i muffinsformer og stekes ved 190 grader
midt i ovnen i ca 8-9minutter
(mine måtte stå i 15 min)



Nydelig til kaffen! 
   Men lurer på om jeg skal erstatte sukker med litt melis istedet neste gang....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...