onsdag 13. juli 2011

Testing av Nille's skolesekk



Guttene ble trukket ut til å være med
å teste Nille sin nye og første skolesekk
-spennende-

Du kan lese mer om det her


Mine 7,5  åringer var litt uenige
ang utseende på sekken
Den ene syns ikke den var kul nok
og meldte seg litt ut av prosjekt testing av skolesekk



Men den andre han likte sekken godt
og var glad han fikk beholde den alene!



Jeg slet litt med å få strammet alle reimene på sekken
for det var litt vanskelig..
Men når det var gjort satt den jammen godt!




Regntrekket lå løst i lokket
så jeg ser for meg at det fort kan bli borte?
Eller det kan være smart mtp at det ikke blir liggende
et vått regntrekk i lokket på sekken!




Nille sin skolesekk er absolutt verdt kr 199,-
Billig, fin og lett sekk som jeg tror er en god start for en 1 klassing
og vi liker den bare bedre og bedre :}






Oppdatering
02.08.2011

Plutselig fikk vi en duplikat melding fra Posten
og der lå det jammen en sekk til å ventet på oss
Nille hadde sendt sekk til begge guttene
men den ene orginale lappen ble borte i Posten

Han som ikke syntes sekken var "kul nok"
skiftet plutselig mening da han fikk sin egen sekk

Vi er positivt overrasket over sekken
og guttene er meget fornøyde!

Så tusen takk til Nille!

Snart klar for skolestart!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...