torsdag 10. juni 2010



At last
The sun is shining again!
Og vi tilbringer tiden i hagen


Men i dag var det tilbake til skolen igjen
Streiken er heldigvis over!


Lilleprinsen skulle hatt sine første dager
i barnehagen denne uken
Men pga streiken må vi nok ta hele
innjøringen på nytt
For nå blir det ikke barnehage før på tirsdag
og det er da to uker siden han hadde sin første dag!


Jeg sitter ute på verandaen i solsteiken
med Bolig Pluss
som kom i posten i dag
Fuglene kvitrer
Klesvasken henger ute til tørk
Lilleprinsen sover
og jeg planlegger helgens aktiviteter
 - en liten flytur unna... 



7 kommentarer:

  1. Så deilig med finvær!
    Hva skal dere for noe spennende i helgen da?

    Klem C.

    SvarSlett
  2. For noen fine bilder du har funnet i dag! Det øverste var så flott.
    Herlig med fin været, nyt det!
    KLEM:)

    SvarSlett
  3. Abu Dabhi?? Skal dere der i helgen?? Tror desverre, det blir lenge til jeg kommer meg så langt sør.....

    SvarSlett
  4. Ja det er sant, å pakke ut er ikke noe særlig det heller.

    Håper helgen blir fin hvor enn du skal :)

    Helgeklem fra Lise

    SvarSlett
  5. Godt streiken er over.:-) og solen skinner.:-) nå regner vi bort her nede .:-) men vi trenger det.:-) ha en fin helg.:-)

    SvarSlett
  6. Det ble dumt med den barnehagetilvenninga, da...Men , men, dere får prøve igjen...Ha ei flott helg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...