tirsdag 7. september 2010


Tusen takk
for overveldende respons
på mitt forrige innlegg!

Utrolig hvor mange fantastiske mennesker
som finnes der ute!
Tusen takk alle sammen!

Og ja, må man så man!

Jeg har fått slappet av noen dager
men er fortsatt ikke helt i form
Men helt klart bedre
Og det lover godt!

Mannen er long gone again
så det er bare å hive seg inn i hverdagen
Og heldigvis er dette en roligere uke..


Jeg har forresten bakt Kolakaker
etter oppskrift fra Leila

 
Oppskriften ligger her  

Måtte tirsdagkvelden bli god!
Selv uten Greys Anatomy....


6 kommentarer:

  1. Selvom formen fortsatt ikke er på topp, så håper jeg at den bare blir bedre og bedre og at uke blir bra tross omstendighetene. Lykke til! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Godt å høre at det går bedre!

    SvarSlett
  3. Hei gode du!
    Godt å høre at det går bedre med deg, men synd at din kjære allerede er "over alle hauger" igjen - du kunne nok fortsatt trenge han hjemme tror jeg...

    Angående turene rundtom på Kreta, så busset vi. Både jeg og søsteren min som jeg reiste sammen med er noen pyser bak rattet, så å kjøre bil der nede er helt uaktuelt. Men, det var komfortable busser, og de kjørte faktisk "etter rute", så det var ikke noe problem :o)

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Huff, så kjipt at formen er dårlig. Men da er vi to. Her har jeg hostet og hostet og hatt feber til og fra de siste 2 ukene. Begynner å bli sliten, men idag virker det kanskje litt bedre. Muligens bare ønsketenkning :))

    Håper denne uka blir bedre for deg. Og god bedring, vennen!
    Mange gode klemmer!

    SvarSlett
  5. Stålsett deg for vakre dager i London :)

    Love love :)

    SvarSlett
  6. ...og dessuten er
    det snart jul!!!!

    Passs godt på
    deg selv!!!!

    Klemmm

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...