torsdag 17. august 2017

Ferie etter ferien



Følte meg i elendig form i morrest
Var i 'koma' lenge etter at jeg hadde stått opp!
Helt tom for energi og for alt egentlig...

Er det ikke alltid sånn etter en lang ferie?
At jeg føler at jeg burde hatt en ferie etter ferien?

Jeg tenkte kanskje at jeg hadde blitt angrepet av Post Summer Blues
Bestemte meg for å kle på meg og komme meg ut på tur
Mosjon er bra for alt (dog ikke alltid)

Etter en times tid kjente jeg at smoothien jeg hadde drukket til frokost
ikke var nok å gå på... Jeg holdt på å besvime ved en åkerlapp...
Tenk om jeg bare kunne ha kastet meg ned i åkeren der
som man gjorde som barn? Ligge der og se opp på skyene?

Eller legge meg litt nedpå med kyrne her 
som holdt øye med meg langs veien...



Vurderte seriøst å ringe til mannen også (som fortsatt har ferie)
å be han komme å hente meg, for jeg var så sliten...
Men tenkte at nei fxxx heller, jeg får bare gå videre
Litt skamfull over den dårlige formen etter sommeren...

Vel hjemme en halvtime senere gikk jeg i dusjen
For så å gå rett i seng... zzz...
Sov vel en times tid tenker jeg før jeg
våknet opp med høy feber og rennende nese

Det ble pinex og kleenex og noen timer til med søvn
før jeg nå er oppe og vaker litt igjen...
Og lurer på hvor denne dagen ble av?

Jaja, da var det vel kanskje ikke Post Summer Blues alikevel da...
Men en sommer forkjølelse..? Sikkert etter altfor mye AC

Håper på en bedre dag i morgen... ♥

2 kommentarer:

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...