fredag 1. april 2011

April Fools Day


 

1 april 
og vi har hatt sol i hele dag (!!!)
Kan ikke bli en bedre start på helgen enn dette!

Gikk med Lilleprinsen til barnehagen idag
og 7 åringen (den ene) til skolen 

Da kom det en guttegjeng (minst ti stk)
på 12-13 år løpende mot oss
og sa til han som gikk rett bak oss
"Sofie slår opp med deg!"
Gutten ble helt stille stakkar...

Jeg tenkte herregud så hjerterått
og så kom det
"Aprilsnarr!"

Og jeg tenkte  
herregud så hjerterått!!

- Og forklarte for 7 åringen som hadde aprilspøken sin klar
(Se en elg!) at man ikke skulle være slem når man narret noen
Men at det skulle være litt morsomt!

----

Jeg har ligget på alle fire (!) og skrubbet kjøkkengulvet
- og vasket kjøkkenvinduet i dag
og er egentlig veldig fornøyd med det altså
(og det er ryggen min også)

Andre tar seg av husvasken her i huset 
så når jeg først gjør noe
kan jeg godt skryte av det! =}


Min andre 7 åring tok en dag til på sofaen
Så regner jeg med vi starter neste uke sykdomsfri!
*finger crossed*


ENDELIG HELG




2 kommentarer:

  1. Uff, kjenner jeg får frysninger på ryggen, for det var en hjerterå aprilsnarr...godt det endte bra da.
    Klart du har lov å skryte av deg selv, så da skryter jeg litt av deg også og sier: flink pike!!
    Kos dere med helgen, og håper 7 åringen blir frisk som en fisk i en fei. Kjedelig å være syk..
    Riktig god helg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Åhhh hjerterått, men jeg måtte flire litt også!!
    Ha en fin helg!
    Eva

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...