torsdag 26. januar 2017

Klør i fingrene etter å komme seg ut i hagen



Jeg fikk denne skjønnheten
i bursdagsgave nå i helgen

 Begonia 

Minner meg om tiden vi har foran oss
For et lite stykke der fremme ligger
den fantastiske våren!

Som igjen minner meg på at våre frukttrær
må beskjæres ila de nærmeste par ukene
 Ja, du husker vel plommetreet?

Det kom ikke flere enn en håndfull med plommer i fjor
så da kan vi vel forvente en god del plommer i år?
Er det ikke sånn det er med annen hvert år?

Epletreet vårt (søyle) har ikke båret frukter
Så vi må nok kjøpe et til så det kan befruktes
Selv om vi ble fortalt at vi ikke trengte det...

 Ja, her klør det i fingrene etter å komme seg ut i hagen
Holder været seg fint kan jeg vel i det minste
få raket litt løv i helgen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...