lørdag 10. mars 2018

Humming on my way to Harrods


Det tar knappe 20 min å gå fra hotellet til Harrods
og det er en fin spaserur med masse å se langs Brompton Road
Ikke minst langs alle sidegatene, så skal man få med seg alt
tar det nok litt lengre tid å gå.
Men det er jo en del av opplevelsen, være oppmerksom og se seg rundt

Har man dårlig tid er det to stopp med undergrunnen til Knightsbridge Station
fra hotellet (ved Gloucester Road Station) 
Da går man omtrent rett ut av undergrunnen og rett inn i Harrods

Veien går også forbi The Hummingbird Bakery
Og her kan man jo ikke bare gå forbi...

Jeg må alltid stikke innom å kjøpe med noen glutenfrie cupcakes
Denne gangen ble det Red Velvet Cupcakes...Mmm... 



Sist jeg var her kjøpte jeg med noen cupcakes hjem til barna også
Og selv om jeg hadde dem godt innpakket i esken i håndbagasjen
fikk de en hard behandling da de skulle gjennom sikkerhetskontrollen...
Så jeg droppet det denne gangen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...