onsdag 6. mai 2020

Glem meg


Jeg husker ikke når jeg kjøpte denne romanen,
eller hvorfor jeg kjøpte den på norsk

Men den stod i bokhyllen sammen med et tyvetalls andre bøker jeg har liggende på vent
(og siden jeg stadig kjøper nye bøker kommer jeg aldri ajour)

Jeg leser bøker av andre svenske forfattere oversatt til norsk uten problemer!
Men Alex's stemme er meget godt kjent for meg da jeg har hørt på hans podcast i mange år
Så mens jeg leste hørte jeg hele tiden hans stemme i hodet mitt - på svensk!



Glem meg av Alex Schulman

Boken er lettlest, historien (som handler om forholdet mellom Alex og hans mamma)
er hjerteskjærende, og han skriver veldig godt

Jeg har også den siste boken hans Bränn alla mina brev liggende på vent
Og den er heldigvis på svensk!


Har også fått lest Twelve Days of Christmas av Debbie Macomber

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...