fredag 31. juli 2020

Stjernenatt


Jeg ryddet og sorterte i bokhyllen jeg har på soverommet
for å plassere div bøker i min nyinnkjøpte bokhylle på stuen 
(og for å gi bort bøker jeg ikke kommer til å lese igjen)

Oppdaget da at jeg har kjøpt flere eksemplarer av de samme bøkene!
Ikke lett å holde orden når bøkene både står og ligger dobbelt for å få plass

Anyway, jeg fant denne her, som jeg tenker må ha kommet med et juleblad
i førjulstiden en eller annen gang ila de siste årene?
Min første Debbie Macomber bok på norsk!

Stjernenatt var en veldig fin bok som jeg likte veldig godt 
Kanskje en av Macombers beste? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...