torsdag 3. mars 2011

En iskald en...




I denne stund nytes en iskald Corona
mens bena legges høyt! 


Jeg har ikke vært ute på 8 dager
(pga krystallsyken)
så idag ble jeg med når mannen skulle
levere Lilleprinsen i barnehagen


For å "prøve meg litt" for han hadde standby
og kunne bli utkalt på jobb
=  jeg må klare meg alene (igjen)
[han fikk jobbing og er ikke hjemme igjen før imorgen kveld]

Turen til barnehagen ble altfor lang og slitsom
Jeg hadde ikke klart den alene og kom meg
først etter noen timer hjemme på sofaen

Det er ikke det at jeg er så svimmel [hele tiden]
men hodet kjennes så tungt 
- det er som å gå med en stor og tung hjelm
Og det er slitsomt og tungt til nakken!

Språket er ikke helt som det skal
Når jeg snakker blander jeg ord
Kan f.eks si værsegod når jeg skal si ja
Eller godnatt når jeg skal si hadet
Eller som jeg sa til mamma;
at jeg lå på kjøleskapet å leste en bok

Så det er tungt å føre en samtale når jeg ikke
helt klarer å henge med selv ;)

*

Min yngste datter har bakt gulrotkake
og den smaker alltid like godt!





Min ene (eller andre) 7 år gamle gutt har mistet
sin første tann ikveld og venter nå spent på tannfeen!!
Det er snart 3 mnd'er siden tvillingbroren mistet sin første
tann
så han har ventet lenge altså!




Imorgen skal Lilleprinsen på KARNEVAL  i barnehagen
og jeg har allerede skaffet oss sjåfør! ......

....


4 kommentarer:

  1. Det høres jo veldig slitsomt ut å ha det slik, håper det snart går over og du blir frisk og rask igjen. GOD BEDRING....

    SvarSlett
  2. Uff da, ikke hyggelig lesing at du er så pjusk om dagen...:) håper formen er stigende..men hvor lett er det når du har de små å ta deg av og ikke får slappet av som du kanskje burde...i tillegg må du bake det dere kan spise...som jo koster noen ekstra krefter.:-) Brødet så knallgodt ut.:-) bolleoppskriften finner du sikker på et annet språk enn finsk om du googler ? eller så får du oversette :-)

    Kos dere med boller.:-)

    Klem klem.:-))

    SvarSlett
  3. Oj, det hørtes nesten skummelt ut! Kanskje du burde ta en tur til legen?

    SvarSlett
  4. Foler med deg. haper du blir bedre snart!

    Den gulrotkaken sa jammen veldig fristende ut!

    klem mette

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...