søndag 13. mai 2012

Glovarm søndag!




Har de siste to dagene ligget til sengs mesteparten av tiden
Ryggen har slått seg skikkelig vrang så det er
meget vanskelig -og smertefullt å gå...

Så hadde vi skulle reist hjem nå hadde jeg fått problemer!

Det er bare jeg og yngstejenta som er på tur så hun har vært
til stor hjelp de siste to dagene...og hun klager ikke flinke jenta!

Her er det så varmt at jeg tror vi renner snart bort
Skulle gjerne tatt en siste dukkert men er jammen usikker på 
om jeg da noensinne kommer meg opp igjen.. haha..
I morgen reiser vi hjem og det gleder vi oss til! 

 



2 kommentarer:

  1. Ååh, kjære deg, såååå leit med ryggen din, ikke moro når sånt skjer - og man er på reise.....

    Håper du greier flyturen hjem uten for store smerter !

    God tur hjem og ikke minst:
    GOD BEDRING ønskes deg ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Hjemreisen gikk 'greit' =]

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...