onsdag 16. juli 2014

Den trettende fortellingen





Den trettende fortellingen 
av Diane Setterfield

Jeg var i bokhandelen å betalte for en annen bok
da jeg så denne lyse mot meg ved kassen..


Grunnen til at den også fikk bli med hjem var
omtalen fra Daily Express som står på fremsiden:

"Lag deg en stor kopp kakao og trekk for gardinene" 

Det var nok til at jeg var solgt! 

Jeg ble fanget i boken med en gang
og likte den veldig veldig veldig godt!

A N B E F A L E S !


Jeg leser alltid omtalen av bøkene
etter at jeg har lest boken!
Og ofte tenker jeg at det var jammen godt at jeg ikke
leste omtalen først...
Mye avsløres ofte i omtalene syns jeg!


Vil du lese omtale om boken fra forlaget finner du den her 


6 kommentarer:

  1. Enig med deg, likte den veldig godt! :D

    SvarSlett
  2. Bra med nye bok tips - lest ferdig Lavendehagen av Lucinda Riley, koselig roman - som passet fint til sommerlesing. Nå har jeg begynt på Hotellet på hjørnet av bitter og søt (fant den på Villa'n. lagt igjen av noen gjester) så langt virker den fin....

    Men, tror jammen meg jeg må kjøpe denne når jeg kommer hjem til Norge !

    Kos deg videre med fine sommerdager....deilig tid !

    SvarSlett
  3. Jeg har også Lavendelhagen på min leseliste... =)
    Hotellet på hjørnet av bitter og søt elsket jeg!!

    Kos deg! =)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset, jeg skal på biblioteket i dag og låne ny bok. Da skal jeg se etter denne for jeg har virkelig ingen anelse om hva jeg skal lese nå. Lavendelhagen har jeg lest også og synes den var fin :)
    Feel good bøker er det jeg liker best :)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg elsker den sjangeren selv =)
    Håper du finner boken, eller en bok du elsker!
    Det er ikke noe som er så deilig å bli fanget i en bok =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...