torsdag 3. august 2017

Funäsgondol



Når vi var her i påsken foreslo jeg at vi
skulle ta gondolen opp på fjellet i sommer
'tøff i trynet' som jeg var da

Men jeg hadde veldig lyst til å trekke forslaget
når vi først stod der ved foten av fjellet
MEN DET KUNNE JEG JO IKKE

Veldig spennende å hoppe ombord
og turen opp gikk egentlig ganske så greit

Etter å ha hoppet av gondolen gikk vi videre opp til toppen
Der var det utsikt til alle kanter
FANTASTISK





Kjennes alltid så innmari godt
å stå på toppen av et fjell
Jada, jeg vet at det føles enda bedre
når man har kommet seg opp på egen hånd
Men det får vi ta en annen gang...




Minstemann var fornøyd med 'å prøve' skiheisen
som stod så majestetisk og forlatt der oppe på toppen
Sammen med snøkanonene står de der i solsteken
og bare venter på Kong Vinter 



Etter å ha vært på toppen gikk vi innom restauranten for
litt forfriskninger før vi hoppet i gondolen på vei ned igjen...
Ojojoj, det var litt skumlere...

Det ble litt for spennende for enkelte
På vei ned blåste det skikkelig og
gondolen ristet og slengte på seg fra side til side...

Men vi kom oss helskinnet ned
dog noen litt kvalme og uvel i magen...



#beentheredonethat 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...