torsdag 24. mars 2022

Min skyld

Min Skyld av Abid Raja

"Kompisen min" som mannen ofte bruker å si når vi ser han
Kun fordi han hjalp meg en gang på flyet for mange år siden,
da jeg hadde hendene fulle med både barn og bagasje
Abid stilte opp!

Språket i boken går fort, som om fingrene løper løpsk over tastaturet
At man ønsker å fortelle historien så fort som mulig
Noe som gjør at boken er lettlest, og man flyter lett over sidene

Men ikke visste jeg at Abid hadde hatt en så vond og vanskelig oppvekst
Så mange kamper, helt fra han var en liten gutt
Jeg får helt vondt inni meg av å tenke på det 
Det har jammen vært en lang vei, men han klarte det til slutt
Men han har ikke klart det alene
Mektig imponert over kona Nadia, og hennes tålmodighet og kjærlighet 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...