onsdag 2. mars 2022

Bente blir Bente


Bente blir Bente hadde jeg gledet meg til å lese 
Jeg digger Dora Thorhallsdottir, og er fast lytter av hennes podcast Relasjonspodden

Kjenner godt til tema, og tenkte at boken må være en fin gave å gi til ulike Bente'er rundt omkring
Mange vil nok kjenne seg igjen i Bente, og kanskje bli inspirert til å ta egne valg,
velge seg selv og sitt eget liv. 

Men så mot slutten skjedde det noe i historien som gjorde at jeg fikk en vond smak i munnen
Nei, nei nei. Jeg ble uvel og kvalm. Det var ikke greit. Jaiks...

Likevel, når jeg ser bort fra den episoden er det en varm og fin bok
krydret med humor og kjærlighet.
Akkurat som en episode av podcasten Relasjonspodden!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...