onsdag 25. mai 2022

August


Tenk at det endelig skulle komme en oppfølger til favorittboken min Øya?
August har jeg ventet med å lese, da jeg har vært litt redd for å bli skuffet

Dette skrev jeg om Øya 
4.mai 2009 

Fantastisk bok! 
Da jeg hadde lest den ferdig, begynte jeg på nytt igjen
Å etter å ha lest boken lengter jeg stort etter å reise tilbake til Kreta
(postet i bloggen jeg og mannen skrev sammen på den tiden)

Og hva syntes jeg om August? 
Ikke mer enn OK sånn helt for seg selv
I grunn lite som minnet om Hislop's bøker (som vanligvis er fulle av historie)
Skulle nesten tro noen andre hadde skrevet den, hvis du sammenligner 
med hennes tidligere romaner (altså de etter Øya)
Men langt fra så bra som Øya!
...og fort glemt! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...