fredag 6. mai 2011

Mofongo






Har koset meg med denne boken
og drøyet i det lengste
- med å avslutte den....

Nok en nydelig og varm bok av Cecilia Samartin
Og jeg ble sulten og inspirert til å lage mat
Så nå må jeg bare få tak i den kokeboken Mofongo!


Det sies at Sebastian har rot i virkeligheten
og at Cecilia Samartin kjente han personlig...




Gleder meg til hennes neste bok La Peregrina 
som kommer i september
Rykter sier den skal handle om tiden før Señor Peregrino

Jeg gleder meg! 


4 kommentarer:

  1. Denne står og roper på meg i bokhylla, men har ikke helt funnet tiden ennå. Kan glewde meg skjønner jeg :) Ønsker deg en riktig god helg. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  2. Jeg også likte denne boka! Full av magi og livsvisdom, synes jeg.
    Gleder meg masse til neste bok
    God helg
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er helt bitt av Cecilia Samartan basillen og har lest alle bøkene i full fart! Nå holder jeg på med Salvadorena. Jeg syns at Drømmehjerte er den beste - så langt. Mofongo var også vakker, trist, hjertevarm og som hun jeg lånte boken av sa: En stillferdig bok som egentlig ikke gjør så mye ut av seg! :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bok! :) Vi (jeg) fikk både boka og kokeboka til jul. :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...