mandag 8. juni 2020

De som er elsket


Jeg gledet meg til å ta fatt på denne romanen
med sine 551 sider, da jeg liker forfatteren godt!

Men det var tungt å komme igang, boken var litt kjedelig faktisk
Jeg husker at jeg tenkte at de første tre hundre sidene,
godt kunne ha vært komprimert ned til et titalls sider



Boken inneholder som alle Hislop sine bøker mye politikk og historie,
og tar for seg den politiske situasjonen i Hellas fra 1930 årene og frem til moderne tid
Helt klart et interessant tema, og jeg blir som alltid sulten på å finne ut mer

Glad for å ha lest boken, og at jeg ble ferdig med den
Samtidig som dette nok er den boken jeg har likt minst av Hislop sine bøker
Det er noe som mangler...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en liten kommentar til meg
Koselig å vite at du har vært her på besøk ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...